Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

dinsdag 17 augustus 2010

Dirty Dancing fashion

De mensen die me kennen, moeten zeker glimlachen bij deze post. Naast mode is Dirty Dancing één van mij all time favourites. Niet alleen de muziek, de quotes, het wegzwijmelen of Patrick Swayze vind ik schitterend, de kleding is gewoonweg yummeh. Het helpt natuurlijk wel dat Baby een lichaam heeft om door een ringetje te halen, maar ze draagt zó leuke outfits! Jammer van het slechte weer buiten want wanneer ik een beetje rondsurf vind ik direct leuke Dirty Dancing-outfitjes waarin Patrick Swayze me direct mag verleiden.

How do you call your loverboy?











































































































































1 reacties:

Clipping Path zei

I really enjoyed your blog Thanks for sharing such an informative post.

Een reactie posten