Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

maandag 9 augustus 2010

Inspiratieloos

Ik ben de laatste dagen heeeeelemaal inspiratieloos...Ik weet niet wat er scheelt, but I've lost my mojo. Volgens mij ligt het aan het weer! Ik hou van zomer, teensletsen, kleedjes en soms zelfs van bikini's. Winter kan me ook bekoren: dikke panty's, uggs, knitwear en irish coffee drinken voor de open haard. Maar in wat voor weer zitten we nu eigenlijk? Het is te koud om in een topje buiten te komen, mijn zomerkleedjes bezorgen me frisse billetjes en de regen verwoest mijn schoenen. Mijn grote probleem is waarschijnlijk dat ik steeds koud heb en dat ik altijd iets boven een t-shirt wil dragen in dit weer. Bijkomend probleem: ik vind gewoon mijn ding niet. Ik hou niet van de standaard cardi, de lange asos-geïnspireerde gilets heb ik in overvloed en verder is het gewoon niet dat. En dat heb ik heel vaak met kleding de laatste weken (mijn vriendinnen denken dat er iets mis is met me); kleding die ik nu zie, inspireert me even niet. Ik heb het gehad met jeans, ik heb het gehad met camel en de all white trend van deze zomer is écht niet zo leuk als het regent tot je miss wet t-shirt bent. Maar ik blijf zoeken, ik geloof dat er diep in de Internetdoos hele leuke websites zitten met warme shirts en inspirerende kleding. Ergens diep verstopt tussen de vintage winterschoenen en de bikini's...
Om toch 1 inspiratiebron aan te halen: thank god for Jeffrey Campbell :)

0 reacties:

Een reactie posten