Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

dinsdag 10 augustus 2010

Fashion burn-out

Na mijn zelfbeklag van gisteren besloot ik het heft in eigen handen te nemen en gewoon wat te online shoppen. Niks beters om jezelf op te peppen dan je bankrekening te plunderen. Gelukkig (?!) ben ik een struisvogel als het op mijn rekeningen aankomt, ik check ze te weinig om vaak depressief te worden van de stand van zaken. Om te beginnen heb ik al mijn zinnen gezet op een aantal leuke kleedjes van Forever21. Ik heb er vroeger nog besteld en was er heel tevreden van. De kwaliteit is niet schitterend, maar ze zijn enooooorm leuk geprijsd en je draagt niet dezelfde H&M-kledij als het westelijk halfrond. In tegenstelling tot de meeste webshops zijn ook de verzendkosten heel laag.






Daarnaast heb ik ook nog mijn zinnen gezet op de volgende trui, maar aangezien River Island niet shipt naar Belgiƫ zal ik op de goodwill moeten rekenen van andere personen... Indien iemand deze wil halen in Amsterdam tegen een vergoeding, geef me een seintje!

2 reacties:

Anoniem zei

Als ze wel shippen naar Nederland wil ik wel als doorgeef luik spelen! (Voor de duidelijkheid, ik ben de zus van de mede-auteur die ik hier helemaal niet meer zie....)

Vivre² zei

@ Anne: ze shippen niet, hebben enkel een winkel in Amsterdam, anders weet ik mijn doorgeefluik wel te vinden :D

Een reactie posten