Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

vrijdag 23 april 2010

Basic friday: de pump


Pumps, ik heb ze in alle kleuren, alle soorten, alle modellen. Op deze basic Friday focussen we ons op de pump.

Vroeger werd de pump (zonder hiel) door mannen gedragen, maar net zoals bij vele zaken in deze wereld, hebben de vrouwen er beslag op gelegd (en terecht!). Met een klein hakje of 12cm, van 's ochtends tot 's nachts, deze dames brengen je overal waar je moet zijn, in stijl. Afhankelijk van de stijl gaan ze helemaal van klassiek tot ronduit sexy.

Voor een keer zijn er weinig regels te volgen, kies vooral een hoogte waarop je kan lopen. Dit kan je ook thuis oefenen, want een vrouw op hoge hakken die er niet mee kan lopen is niet bepaald aantrekkelijk.

Ik prefereer zelf om een aantal basiskleuren te kopen, zoals zwart, wit, grijs,camel of  huidskleurig ("nude"). Deze zijn met zowat alles te combineren. Daarnaast heb ik goedkopere modelletjes, met luipaardprint, knalrood of heel erg hip dit jaar (met gevaar voor Barbie-alarm): knalroze.

Pas ze aan bij je outfit, match er een handtas of riem bij en de basis is klaar. Verder kan je naar hartenlust experimenteren!

credits: omoda.be, net-a-port.com

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi!
Wat een mooie pumps allemaal! Bij elke winkel komen ze vandaag (en dan vooral de witte)?
Gr, Maaike

Een reactie posten