Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

maandag 19 april 2010

Mannenmode: schoenen in 2010

Toen ik mijn partner voorbij zag slenteren in half afgetrapte schoenen leek het me wel interessant om even de herenschoenen onder de loep te nemen. Hoewel er minder variatie in zit dan bij de vrouwenschoen, is deze toch ook wel trendgevoelig. Hou bij de aankoop van nieuwe schoenen steeds rekening met de plaats waar ze het meest gedragen worden, ga niet voor slangenleren schoenen als je altijd heel klassiek voor de boeg moet komen. Maak een onderscheid tussen privé en zakelijk en investeer in goede kwaliteit. De kleren maken de man, maar de schoenen zijn de kers op de taart!

foto 1: McGregor
foto 2: Jack &Jones
foto 3: Tommy Hilfiger
foto 4: H&M
foto 5:
Converse bij Men @ Work
foto 6:
Sacha
foto 7:
Van Bommel
foto 8:
La Redoute








0 reacties:

Een reactie posten