Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

maandag 19 juli 2010

H&M herfst-winter

Na een weekje stilte zijn we er terug! Ik heb een fantastische vakantie achter de rug en ben alweer op zoek naar nieuwe ideetjes en leuke trends. Ondanks de hitte, stootte ik op de nieuwe herfst-winter collectie van H&M en ze ziet er goed uit!

Nog steeds veel jeans en camel, makkelijk te combineren dus. Ook de blazer en de schoudertrend zetten zich voort dit najaar. Ik hou er persoonlijk wel van, maar ik heb wel het gevoel dat 't stilaan tijd is voor iets nieuw. Het afgelopen jaar hebben we bijna alle trends zien voorbij komen, wat zal het volgende jaar geven? Is er nog ruimte voor vernieuwing, waar wordt de inspiratie gehaald? Ik wil verrast worden door materialen, kleuren en vormen. Dit mis ik jammer genoeg wat in deze collectie, maar ik zie wel een aantal stuks die gewoon leuk zijn voor tussendoor.

Wat vinden jullie ervan?

pics: www.hm.com





















































0 reacties:

Een reactie posten