Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

maandag 7 juni 2010

Mannenmode: ondergoed

We spreken de laatste maanden steeds over wat de nieuwste trends zijn, welke kleren je leuk staan of de laatste nieuwtjes, maar ondertussen vergeten we eigenlijk één van de belangrijkste zaken: het ondergoed. Vele mannen denken dat dit maar bijzaak is, dat vrouwen er niet echt op letten en dat een beetje afgewassen kan, maar niets is minder waar!
Veel van mijn broeken hebben vaak toch de neiging om wat af te zakken en ik moet bekennen, regelmatig is mijn boxershort dan zichtbaar. In mijn ogen helemaal niet erg bij een man, maar dan moet je er wel voor zorgen dat wat zichtbaar is er ook goed uit ziet! Ondergoed blijft namelijk toch iets sensueels hebben, net als bij vrouwen heeft het toch een bepaald sex appeal.

Voor heren ondergoed zijn er eigenlijk 2 mainstream oplossingen namelijk: Een boxer’s of brief’s.


Boxers worden tegenwoordig het meeste gedragen en ze zijn in alle soorten of maten te vinden. Mijn advies is eigenlijk heel gemakkelijk, blijf weg van de grote ruime shorts. Ze zijn niet sexy en het zit ook niet gemakkelijk als je een broek aan hebt die niet super baggy hangt. Zeker in combinatie met foute prints is het een gigantische afknapper in mijn ogen.
Kies dus uitsluitend voor een strak model.

Bij briefs ligt het tegenwoordig allemaal wat moeilijker. Zelf heb ik nog altijd briefs in mijn kast liggen en koop regelmatig nieuwe net als boxers. Veel mensen hebben het niet zo op deze “ballenknijpers”. Ik denk dat dit vooral komt omdat veel mensen briefs associëren met lelijke strakke minibroekjes die direct onder de noemer afknapper vallen. Maar tegenwoordig kan je hele leuke briefs vinden bij de H&M of Zara, deze hebben leuke prints en zijn breder dan vroeger. Maar net als altijd bij kleding, het blijft een persoonlijke smaak.

Let bij de aankoop ook op kleur en prints. Over het algemeen kan je hier niet veel fout doen als het model al goed is, maar let er op welke kleren je er boven draagt. Bij nette kleren draag dan ook een effen kleur. Als je casual gaat en je jeans wat laag hangt zoals ik vaak heb, dan is het niet erg als er af en toe kleur zichtbaar is.
Prints met stripfiguren, teksten e.d. zou ik afraden. Het moet toch een beetje spannend blijven onder de kleding.

Dus mannen, gooi die boxers met gaten weg, en vernieuw die handel



 

0 reacties:

Een reactie posten