Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

maandag 14 juni 2010

Mannenmode: zwembroeken

We hadden het eerder al over ondergoed, zomerkledij en hoedjes! Natuurlijk kunnen we dan de zwemshorts niet vergeten; elke gebruinde, gespierde Belgische adonis kan wel wat advies gebruiken om de juiste short te kiezen :) Ik spreek natuurlijk uit het standpunt van de vrouw, maar we moeten er toch op kijken, dus ik permitteer mezelf wel even die vrijheid.

Ikzelf ben een voorstander van de short die tot net op de knie komt, of er net onder. Als vrouw hou ik niet van ballenknijpers, shorts die eigenlijk al een broek zijn, of het o zo sexy broekje dat het midden houdt tussen een speedo en een strakke boxer. Een normale zwemshort (niet te wijd qua pijpen) flatteert de meeste mannen wel.

De kleur en de print zijn ook niet bepaald onbelangrijk... Als je zelf al wat bruin bent, kan er veel meer qua kleur. Toch ben ik niet echt te vinden voor oranje of geel... of erger nog: hawaibloemen. KIS: keep it simple! Er mag wel een print op staan, er mag wel wat kleur in zitten, maar overdrijf er niet mee. Wanneer ik spontaan mijn zonnebril moet opzetten omdat je short me verblindt, dan gaat 't te ver!

Nog enkele tips:
- Voel je je beter in een strakke zwemshort? Zorg er dan voor dat je niet teveel extra kilootjes hangen hebt, zoiets toont alles en tekent niet flatterend af.
- Draag een boxershort onder je zwemshort, dit voorkomt gĂȘnante probleempjes (denk aan doorschijnende zwemshorts)
- Weet je niet wat kiezen? Haal dan hier inspiratie uit:






credits: jack&jones, h&m

0 reacties:

Een reactie posten