Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

woensdag 5 mei 2010

Mannen en hoofddeksels



Zelf had ik tot voor kort weinig met hoofddeksels. Ik maakte af en toe een uitzondering met een truckerscap op vakantie of als ik geen zin had in mijn haar te doen.
Hoofddeksels vond ik wel mooi, maar vooral bij andere mensen. Zelf had ik mij er weinig in verdiept en ik was er zeker van dat het me niet zou staan. 

Tot een paar weken geleden ik overal leuke hoedjes, caps en nog meer van dat in de winkels zag liggen. In eerste instantie schonk ik er weinig aandacht aan, ik had namelijk toch geen hoofd voor hoeden....  Tot ik afgelopen vrijdag met mijn mede vivre2 blogger in de H&M was. Toen heb ik toch maar aan een fitting sessie gewaagd. Het resultaat was helemaal niet slecht, ik stond er eigenlijk best goed mee. 

Vandaag was ik met een collega aan het shoppen en toen moest het er toch van komen. Het bleef niet bij één hoedje maar direct twee. Onder het motto: "op één been kan een mens niet staan". 

De eerste is een strooien hoed van de H&M, perfect voor deze zomer.


Na deze aankoop had ik de smaak te pakken en al snel had ik bij de new look een tweede hoed te pakken. Dit maal een dogtooth flat cap


Met andere woorden het loont soms echt om iets nieuws te proberen. Zelfs ik als ervaren shopper moet soms even uit mijn comfort zone stappen en gewoon iets proberen.
Een hoofddeksel kan een outfit net wat specialer maken en je doen opvallen tussen de grote grijze massa. 






0 reacties:

Een reactie posten