Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

donderdag 6 mei 2010

Verborgen parels in...Gent


Elke stad heeft van die leuke kleine winkeltjes. Die winkeltjes die net buiten de drukke stad vallen en waar je de grootste schatten kan vinden en de leukste koopjes kan doen. Soms kom je er toevallig op, soms hoor je het via via. Zo ken ik zelf enkele van die "verborgen parels" in Gent en ik deel ze graag met jullie.

Vandaag wil ik jullie laten kennismaken met Broc En Bouche. Deze designer vintage winkel heb ik ontdekt door een vriendin (thx An!) en elke keer scoor ik er leuke stuks. Zo kwam ik al thuis met een sjaal van Paco Rabanne, Yves Saint Laurent, of een leuke jeans van Acne.

Ze verkopen zowel mannen- als vrouwenkleding, accessoires en schoenen van onder andere D&G, Chiné, An Demeulenmeester, Moschino, Dior, Essentiel en nog veel meer. Soms is het goed zoeken naar dat ene stuk dat er uit springt, maar de zoektocht is zeker de zoektocht waard. Wanneer je op zoek bent naar een specifiek kledingstuk of accessoire kan je steeds bellen of even binnen springen want het personeel is altijd even vriendelijk en behulpzaam.

De winkel ligt eigenlijk vlak in het centrum, maar net buiten de drukke winkelstraten. Check vooraf even de openingsuren, want die zijn anders dan de standaard uren. (woensdag tem zaterdag van 11u25 tot 18u25)

adres:
Lange Kruisstraat 6L, 9000 Gent

Kennen jullie zelf nog "verborgen parels" in je eigen stad of een andere, stuur ze dan zeker door naar ons mailadres of laat iets achter bij de comments!

1 reacties:

Sanne zei

Klinkt goed, had er nog nooit van gehoord

Een reactie posten