Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

woensdag 19 mei 2010

Sleehakken zomer 2010


Nu ik in afwachting ben van mijn eerste loon vormen er zich al plannen hoe ik de vers verdiende centjes het best kan spenderen. Ik ben al weken wild van de kurken sleehak die je de laatste weken overal ziet opduiken. Dit is het ideale schoeisel voor...sjah, voor iedereen eigenlijk. Sleehakken zijn zowat de makkelijkste "hoge" hakken om op te lopen want hoe hoog ze ook zijn, ze blijven stabiel. De kurken zool haalt het tacky-gehalte van de hoge hak naar beneden, waardoor de schoen makkelijk combineerbaar wordt bij de meeste outfits. Kies je een paar in een nude kleur, waardoor je twee zomertrends in 1 klap combineert, dan lijken je benen nog langer!

Michelle Williams doet het ons in bovenstaande foto al voor, wie had kunnen denken dat een vrij klassieke jurk zo goed zou staan met een sleehak uit kurk? Ik snorde alvast mijn favoriete webshops af om jullie enkele pareltjes mee te geven...

Topshop £68
H&M €29,95
Guess (via Asos) £80
ChloĆ© €425
Dolce & Gabanna $485



2 reacties:

KY zei

Ik begin sleehakken steeds leuker te vinden! De eerste paar is mooi, alleen jammer van die hele hoge plateau.

BANMS zei

Love the topshop and ChloƩ!! :D Lovely choices <3 xx

Een reactie posten