Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

donderdag 27 mei 2010

Mannenmode: Orisue Lookbook


In mijn eeuwige zoektocht naar nieuwe mannenkleding, kwam ik gisteren op de website van Orisue en ontdekte ik de leukste streetstyle clothing die ik in tijden gezien heb. Mannelijk, stoer, maar toch nog classy. De designers laten zich inspireren door hard werken en de positieve elementen in het leven en dat vertaalt zich ook in de kleding. Sinds 2006 brengen ze collecties uit die bol staan van felle kleuren en leuke prints, waarmee ze iedereen willen bereiken die succesvol wil zijn in het leven. Of ze daar in slagen laat ik aan jullie over om te bepalen, maar ik ben er alvast wild van!

Zomer 2010:


0 reacties:

Een reactie posten