Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

zaterdag 22 mei 2010

Verborgen parels in Sint-Martens-Latem: Euforie


Gisteravond ging een nieuw miss-event door in Sint-Martens-Latem, namelijk MISSchien @ Euforie. Vivre² was hierop aanwezig om deze nieuwe winkel te checken én goed te keuren. Ik stak mijn neus even in de rekken om de collecties te bekijken en was heel tevreden met wat ik daar mocht aantreffen! Euforie richt zich op de vrouw vanaf 20 jaar, met eigentijdse, draagbare collecties die ook nog makkelijk te combineren zijn. Zo verkopen ze de felbegeerde 7-jeans, handtassen  en accessoires van Friis & Company, le fabuleux marcelles de Bruxelles and many more. Je vindt er alles om een complete garderobe samen te stellen en in tegenstelling tot wat de locatie zou doen vermoeden, tegen betaalbare prijzen. De pashokjes zijn ruim genoeg om je comfortabel te kunnen omkleden, het licht is uitstekend om je positieve kanten te belichten en de uitbaatster is énorm vriendelijk. Kortom, ik ga er zeker en vast nog heel wat euro's besteden! Ik trok nog enkele sfeerbeelden om jullie mee te laten genieten...

Euforie
Karel Lodewijk Maenhoutstraat 7,
9830 Sint-Martens-Latem




 





0 reacties:

Een reactie posten