Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

maandag 24 mei 2010

SATC style: Samantha Jones

Allright, ik geef toe, mijn collega blogger heeft gisteren ook al een stukje over SATC geschreven en ik doe het vandaag opnieuw.
Natuurlijk zijn er deze week verzachtende omstandigheden omdat na lang wachten eindelijk deel 2 van SATC the movie in de cinema's gaat draaien!

Ik ben al een hele lange tijd een groot fan van de serie. Vanaf seizoen 2 ben ik het beginnen volgen en de verslaving is nooit meer gestopt. De DVD's van de serie worden hier dan ook met grote regelmaat uit de kast gehaald om weer vanaf voor af aan opnieuw te beginnen. Ook al vond ik deel 1 van de film matig. (teveel drama en te weinig sex) het begint hier nu toch weer te kriebelen om de dames weer op het witte doek te zien!

Maargoed genoeg over de serie in het algemeen, we zijn hier immers een Fashion blog.  Mijn favoriet personage is Samantha Jones oftewel Kim Cattrall. En dan heb ik het ook over de styling van het personage! Sexy, Zelfverzekerd, Sterk, Vrouwelijk en met een knipoog naar bepaalde trends!
Ik denk dat heel wat vrouwen die zin hebben om een vent aan de haak te slaan bij dit personage inspiratie moeten gaan halen! Dat missen we soms wel in onze Vlaamse straten....wat minder muurbloempjes en wat meer Samantha Jones!

"Fuck me badly once, shame on you, fuck me badly twice, shame on me."












Credits: marieclaire.co.uk

0 reacties:

Een reactie posten