Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

wibiya widget

dinsdag 18 mei 2010

Modeboeken op mijn wishlist


Eind mei (of begin juni, afhankelijk van je land van herkomst), komt Sex And The City 2 uit in de cinema. Om in die hype mee te gaan, is er een dik boek uitgebracht met alle SATC-outfits, aangevuld met quotes en "exclusieve" details. Ik loop waarschijnlijk het risico om gekatapulteerd te worden door dit te zeggen, maar ik kan er niet in op gaan. Ja, de serie is best leuk, de outfits zijn fijn (ook al zijn ze soms trop) en de schoenen zijn prachtig, maar daarmee is alles gezegd. Dit gezegd zijnde wil ik het boek gerust eens inkijken, dit is het ideale salontafelboek voor wanneer je vriendinnen op bezoek komen. Geïnteresseerden kunnen het boek bestellen via Amazon.

Een ander "modeboek" dat me wél mateloos boeit, is het boek van Scott Schuman. Hierin vind je zijn beste foto's, de mooiste creaties, de meest sprekende gezichten. Het gimme-gimme-gimme-gevoel is groot!
Vriendje, als je dit leest: hiermee doe je me een plezier ;)

People in Vogue, waarbij de mooiste, beruchtste en leukste portretten uit Vogue gebundeld werden in 1 boek, spreekt me ook wel aan, net als The Little Black Book of Style. Voor de non-believers onder ons, the little black book bundelt hetgeen elke vrouw moet weten. Creëer met behulp van het boek een kleerkast zonder miskopen, leer je eigen signature look kennen en bouw hier op verder. Een aanrader voor elke vrouw die niet slaafs de mode wil volgen, maar dieper wil ingaan op hetgeen haar ligt, zonder terug te vallen in een Trinny & Susannah-look.

Ga en lees, het liefst in combinatie met een wit zandstrand en een mojito om alles goed te laten inwerken!

1 reacties:

Couture zei

Leuke selectie modeboeken!!
Het Sex and the City boek heb ik al besteld. Sartorialist boek is geweldig!! Zeker een aanrader! Ben je ook naar de signeersessie in Maasmechelen gegaan?
Nina Garcia's boek zou ik ook graag nog in mijn boekenkast krijgen ;-)

ps: leuke blog!!

Een reactie posten