Mijn foto
Vivre²
Gent, Belgium
Stars are not born, they are styled. Personal shopping, fashion advice, fashion news, webshops and many more...
Mijn volledige profiel weergeven
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Er is een fout opgetreden in dit gadget

wibiya widget

zaterdag 1 mei 2010

Mannen: Abercrombie & Fitch

De preppy highschool-look van Abercrombie & Fitch heb ik altijd al leuk gevonden en hoewel het merk nu een echte hype is in België, blijf ik een man in een A&F-hoodie nog steeds aantrekkelijk vinden. De kleren zijn altijd hip, maar vaak draagbaar in verschillende gelegenheden. Ik heb even enkele outfits voor jullie samen gesteld. Opgelet: Het is voordeliger om via de webshop te bestellen uit Amerika, dan om in de winkels van A&F te kopen! De modellen die in de winkels rondlopen, zijn natuurlijk een goede reden om toch even binnen te springen.

Middagje winkelen:

Naar het strand:


Avondje uit:

0 reacties:

Een reactie plaatsen